Platform over raam-, deur-, kozijntechniek, hang- en sluitwerk, dak- en geveltechniek, veiligheid
48-uurs service bij Alucol

48-uurs service bij Alucol

Onderbroken bevoorradingsketens, slechte beschikbaarheid en hoge grondstoffenprijzen zorgen in de metaalindustrie voor een toenemende vraag naar korte levertijden. Per direct biedt Alucol daarom twee extra servicediensten aan; een 48-uurs en een 5-werkdagen service.

‘Bij Alucol staat de klant altijd 100% centraal. Met ons ervaren team maken wij het onmogelijke waar. In dit geval is dat een ontzettend snelle levertijd,’ aldus Frank Veelenturf, Managing Director van Alucol. Gewoonlijk wordt voor het anodiseren gewerkt met een levertijd tussen de twee en vier weken, maar Alucol weet als geen ander dat bepaalde situaties om snelle actie vragen. Situaties zoals bouwfouten, projectvertragingen, dringende bestellingen of een prioritaire service voor een vaste klant. 

Met deze 48-uurs en 5-werkdagen service verzekert Alucol de klant van maximale flexibiliteit. Wat houden de twee servicediensten precies in? 

48-uurs service: leveren voor 15.00 uur, afhalen vanaf 15.00 uur 2 dagen later. 

5-werkdagen service: leveren voor 15.00 uur, afhalen vanaf 15.00 uur 5 werkdagen later.

Voor de spoedservice brengt Alucol een toeslag in rekening, waarvan de hoogte afhankelijk is van de gewenste oppervlaktebehandeling en snelheid. ‘Natuurlijk voldoet de extra service aan de hoge normen en kwaliteit die de klanten van ons gewend zijn,’ besluit Frank.

Voor meer informatie kunnen klanten terecht bij de afdeling verkoop +475260205 en [email protected] of de afdeling customer service +475260200 en [email protected].

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?