De rebranding van Aluprof SA is onderdeel van de nieuwe langetermijnstrategie van de complete kapitaalgroep Grupa Kęty waarin een nog grotere plaats is ingeruimd voor ecologie, recycling, innovativiteit en ontwikkeling van producten, diensten en processen die een antwoord zijn op de uitdagingen in verband met de klimaatverandering, maar ook voor een duurzame benadering van de ontwikkeling van ons bedrijf. De belangrijkste ambitie van ons bedrijf is om tegen 2050 klimaatneutraal te zijn.
Aanvulling van het opgefriste beeldmerk is de nieuwe slogan die een afspiegeling is van het belangrijkste idee van het bedrijf: “Let’s build a better future”. Dit werd ook de inspiratiebron voor de promotiecampagne van dit jaar onder de naam Future Builders. Details over de in dit verband geplande activiteiten worden binnenkort bekendgemaakt.
Wij nodigen u uit om de brief over deze rebranding te lezen die is geschreven door Tomasz Grela, bestuursvoorzitter van ALUPROF SA. De brief vindt u hier.
Neem dan rechtstreeks contact op met Aluprof.
Contact opnemen