Platform over raam-, deur-, kozijntechniek, hang- en sluitwerk, dak- en geveltechniek, veiligheid
Goed gerealiseerde projecten zijn de beste reclame

Goed gerealiseerde projecten zijn de beste reclame

Je kunt als bedrijf elke dag op TV komen of adverteren in alle mogelijke bladen, maar tevreden klanten zijn nog steeds veruit de beste en goedkoopste reclame. Bij JB Kozijn Herstel Service (Bergambacht), de specialist in het herstellen van schade aan gevelelementen uit staal, aluminium, kunststof en hout, komt kwaliteit op de eerste plaats. Als het team van zaakvoerder Berry Speklé aan de slag geweest is, moet alles er opnieuw netjes en 100 % origineel uitzien.

JB Kozijn

De specialist in het herstellen van kozijnen en andere gevelelementen beschikt over een ruim gamma verschillende folies. De herstellingen zijn gelieerd aan de profielhuizen, waardoor er nooit kleurverschillen optreden.

 

Toen Berry Speklé in 2010 JB Kozijn Herstel Service opstartte, had hij zich nooit kunnen inbeelden waar de firma vandaag zou staan. “Ik was al geruime tijd actief in de kozijnindustrie en de ervaring leerde dat er behoefte was aan het duurzaam herstellen van kozijnschades”, vertelt Speklé. “Zo startte ik bijna 10 jaar geleden een firma voor het herstellen van alle cosmetische schade aan stalen, aluminium, kunststof en houten gevelelementen, zoals kozijnen, gevelbeplating, vliesgevels, serres, garagepoorten, …. We herstellen scheuren, gaten, krassen, deuken, vervormingen, verkleuringen en oxidatie. Op www.kozijn-schade.nl vind je alle informatie terug.”

Renolit

Kunststof en aluminium elementen kunnen met een folie of een spot repair gerepareerd worden. Deze laatste methode is ook geschikt voor stalen kozijnen. Daarbij maakt JB Herstel Kozijn Service gebruik van duurzame vulmiddelen en een allround laksysteem. “Ik heb me bij de aanvang erop toegelegd om het foliëren tot in de kleinste details onder de knie te krijgen. In 2011 kregen we een opleiding van Renolit en waren daarmee de eerste gecertificeerde partner in Nederland”, geeft de zaakvoerder aan. “Intussen beschikken we over een hecht team van medewerkers, die in groep of zelfstandig in het atelier of op locatie bezig zijn. Ik heb ze zelf één voor één opgeleid.”

JB Kozijn

Bij JB Kozijn Herstel Services bereiden ze hun opdrachten vooraf goed voor.
Ze verzamelen alle informatie en bespreken intern de manier van werken en de juiste elementen om de schade op te lossen.

 

De betere profielhuizen, kozijnverwerkers en –leveranciers, aannemers, bouwondernemingen, maar ook particulieren en Renolit zelf zijn de opdrachtgevers. Het gaat om problemen die ontstaan zijn bij het folieerproces, bijvoorbeeld hechtingsproblemen, lijmproppen of gewoon de lengte van de folie. Het team van Speklé behandelt ook schades door een mechanische impact, bijvoorbeeld bij het verwerken van de profielen, of beschadigingen tijdens de montage. De medewerkers zijn dan ook vaak op werven aanwezig om net vóór de oplevering nog schades te herstellen.

Inbraakschade herstellen

JB Kozijn

Berry Speklé is de trotse eigenaar van de firma.
Hij wil zijn klanten steeds de beste kwaliteit en service garanderen.
Goed gerealiseerde projecten zijn immers de beste reclame.

 

JB Kozijn Herstel Service wordt ook vaak gewoon ingeschakeld om kozijnen of andere gevelelementen een totale make-over te geven, bijvoorbeeld omdat de eigenaars liever eens een andere kleur willen. “We worden ook gecontacteerd voor brand- en inbraakschade”, gaat Berry Speklé verder. “We zorgen niet alleen voor een snelle en duurzame herstelling van de profielen, maar vervangen bijvoorbeeld ook hang- en sluitwerk of glas en controleren of de draaidelen goed sluiten. Als klant heb je hier slechts één aanspreekpunt en vermijdt je ook lange wachttijden.”

De lat hoog leggen

Bij JB Kozijn Herstel Service gaat kwaliteit altijd boven kwantiteit. “Door de schade ter plaatse op te lossen, verliezen we geen tijd om elementen op te halen en terug te brengen en kan er ook geen bijkomende transportschade ontstaan. We verzamelen vooraf alle informatie over de locatie, het profiel en de folie”, sluit de zaakvoerder af. “De lat ligt heel hoog. We willen verder groeien, maar kwaliteit en opleiding spelen daarbij een heel belangrijke rol. Als we ergens vertrekken, moet alles er weer netjes en 100 % origineel uitzien.” 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details