Platform over raam-, deur-, kozijntechniek, hang- en sluitwerk, dak- en geveltechniek, veiligheid
KORTE LEVERTIJDEN bij deuren én beslag 
De klant kan deuren én deurklinken in één bestelling regelen.

KORTE LEVERTIJDEN bij deuren én beslag 

Webshops werken samen

Ruim vijf jaar geleden was Goran Sadek nog meubelmaker die zeventien jaar in dienst van een werkgever meubelen had gemaakt en antiek had gerestaureerd. Toen het bedrijf stopte, begon Sadek voor zichzelf. Iets met deuren en direct contact met mensen, wilde hij het liefst. Zo begon hij Doorsonline.nl, een webwinkel voor scherp geprijsde binnendeuren. Klanten weten hem nu goed te vinden want de zaak loopt goed. Omdat klanten deurbeslag vaak meteen mee bestellen, werkt hij inmiddels samen met deurklink24.nl, een webshop voor kwaliteitsbeslag.

Een tableau met beschikbare deurklinken.

Doorsonline.nl is een webshop met een breed assortiment binnendeuren van bekende merken als Skantrae, Weekamp en CanDo. Die worden verhandeld vanuit een bedrijfsgebouw in Nieuwkoop. “Ik heb lang gezocht naar een geschikte locatie dichtbij mijn woonplaats Alphen aan den Rijn, maar hier in Nieuwkoop zit ik mooi centraal voor mijn klanten”, vertelt Sadek. “Ik heb hier een bedrijfspand kunnen bemachtigen met voldoende opslagcapaciteit, een kleine houtwerkplaats en een kantoortje. Klanten komen ook langs, dus het is ook een beetje een winkel.” 

Drieduizend deuren op voorraad.

Zonde van die mooie deuren

En die klanten komen niet alleen uit Het Groene Hart. “Nee, nee”, roept Sadek, “Ze komen uit heel Nederland, maar ook uit België, Duitsland en zelfs uit Italië. Dat komt doordat ik zulke lage prijzen voer. Doorsonline handelt in nieuwe deuren die zogenaamd ‘over’ zijn. Het zijn oudere modellen, teveel bestelde exemplaren, in de verkeerde maat of kleur geleverde deuren of deuren met de verkeerde draairichting. Je kan die moeilijk naar de stort brengen, dat is zonde van de mooie deuren en bovendien niet duurzaam. Ik koop ze dus op en biedt ze tegen een scherpe prijs aan. In de werkplaats kan ik deuren op maat zagen als de klant daarom vraagt.”

Flinke voorraad

Doorsonline.nl heeft momenteel zo’n drieduizend deuren op voorraad, waarvan een groot deel nog niet eens op de site staat. Sadek: “Fotograferen en op de site zetten doet iemand voor mij, maar dat kost heel veel tijd. Er is een flink verloop in de voorraad want het wordt steeds drukker. De naamsbekendheid van Doorsonline.nl wordt namelijk steeds groter, vooral door mond-op-mondreclame. Ze weten mij inmiddels goed te vinden, ook in het buitenland. Dat komt niet alleen door de scherpe prijzen, maar ook door het brede assortiment en door de zeer snelle levertijden.” 

Deuren met beslag

Deurklink24.nl kwam in beeld omdat Sadek merkte dat klanten vaak vroegen of ze ook het beslag erbij kon bestellen. “Ik ben toen op het internet op zoek gegaan en kwam bij Deurklink24.nl terecht. Daar heb ik wat  samples besteld om te kijken en testen of het goede kwaliteit is, geen speling heeft, of ook na verloop van tijd recht blijft hangen en of het bij de deuren past. Dat bleek allemaal prima in orde, de krastesten met sleutels op de verf doorstonden de klinken goed en de prijskwaliteitsverhouding was erg interessant. Inmiddels verhandel ik de deurklinken direct via mijn site en heb ik ze de namen gegeven van mijn eigen kinderen. Voor de klanten is het natuurlijk prettig dat ze in één keer deuren en beslag kunnen inkopen. En ook voor de deurklinken geldt een korte levertijd, ook bij grotere hoeveelheden. Bij een bouwmarkt loop je al snel tegen beperkte voorraden aan. Nu alleen nog een manier vinden om al die deuren netjes op de site te krijgen.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details